چرا باید یک اپلیکیشن در کنار کسب و کار خود داشت؟

ساخت اپلیکیشن موبایل برای اندروید و آی او اس

چرا باید یک اپلیکیشن در کنار کسب و کار خود داشت؟

۲۶۷ بازديد

با پیدایش تلفن های دیجیتالی و هوشمند، مشتریان آنلاین، خرید از اپلیکیشن را به فروشگاه اینترنتی ترجیح میدهند. از دیدگاه این افراد دسترسی پذیری یک منبع آنلاین، مهم ترین عامل افزایش مصرف است. لذا اپلیکیشن ها به علت سهولت در استفاده بیش از هر عامل آنلاینی این روزها مورد توجه قرار گرفته اند. به همین سبب  کسب و کارهای آنلاین و حتی آفلاین حسابی ویژه بر روی اپلیکیشن ها باز کرده اند.

تحقیقات متعدد بر روی انتخاب کاربران به خوبی نشان می دهد که برنامه های تلفن همراه یا همان اپلیکیشن ها محبوب تر از وب سایت ها هستند. اپلیکیشن ها میتوانند خدماتی متفاوت و جالب تر به نسبت وب سایت برای مشتریان فراهم کنند. همچنین، احتمال اینکه یک اپلیکیشن به مدت طولانی بر روی صفحه موبایل فردی بماند بیشتر است با اینکه وب سایت ها بعد از مشاهده بسته میشوند و شاید کاملا از خاطر فرد برود که فلان اطلاعات را از کدام وب سایت مطالعه کرده است.

البته در این مقاله سعی نداریم مقایسه ای بین اپلیکیشن و وب سایت داشته باشیم. حتی نمیخواهیم بگوییم کدام یک از این دو بهتر است! زیرا متخصصین دیجیتال مارکتینگ به روشنی بر این موضوع اتفاق نظر دارند که هر کدام از ابزارهای بازاریابی دیجیتال در جایگاه خود و با توجه به نیاز مشتری میتوانند نقشی تاثیرگذار و فوق العاده ایفا کنند.

آنچه که در این مقاله برای ما اهمیت دارد نمایش جایگاه اپلیکیشن ها در دنیای دیجیتال مارکتینگ امروز است. در این مقاله سعی داریم در کنار یکدیگر از مزایای وجود اپلیکیشن ها و تاثیراتی که بر بازاریابی آنلاین گذاشته اند صحبت کنیم و بگوییم که چه موقع لازم است تا برای طراحی اپلیکیشن اختصاصی کسب و کار خود اقدام کنید.

چرا باید یک اپلیکیشن در کنار کسب و کار خود داشت؟

اپلیکیشن ‌ها نقشی اساسی و تاثیرگذار در کاهش هزینه‌های بازاریابی و همچنین افزایش بهره‌وری کسب و کارها دارند. شاید تصور کنید که اپلیکیشن ها تنها برای بانک ها و شرکت های مخابراتی بزرگ کاربرد دارند و خدمات خرد یا کوچکتر نیازی به اپلیکیشن ندارند. در این حال باید بگوییم که سخت در اشتباهید. امروزه اکثر شرکت ها، کسب و کارهای تازه تاسیس و یا کوچک، خدمات مبتنی بر تلفن همراه، خصوصا اپلیکیشن ها را انتخاب میکنند. این انتخاب دلایل متعددی از جمله عدم برخورداری از فضای مراجعه حضوری و یا رشد سریع در سطحی گسترده را دارد.

جای تعجب ندارد که برخی از خدمات و کسب و کارهایی که به صورت روزمره با آن ها در ارتباط هستید ، اپلیکیشن های اختصاصی خود را دارند. این کسب و کارها میتواند سالن آرایشگاهی باشد که همیشه به آن مراجعه میکنید و یا سوپرمارکت سرکوچه. قطعا هنگامی که صحبت پیشرفت و ارتقا بازاریابی یک کسب و کار در میان باشد آن دسته ای از کسب و کارهایی که اپلیکیشن‌های اختصاصی خود را دارند، حداقل یک قدم از دیگر رقبای فاقد اپلیکیشن اختصاصی جلوتر هستند.

از دیدگاه دیجیتال مارکتینگ، بهره مندی از یک اپلیکیشن در هر کسب و کاری میتواند سودمند و مفید باشد. لذا در این بخش به بیان شش مزیت مهم برخورداری از اپلیکیشن اختصاصی میپردازیم تا این اهمیت بیش از همیشه برای شما ملموس گردد.

1.با اپلیکیشن همیشه جلوی چشمان مشتریان باشید

آمار نشان میدهد که هر ایرانی به صورت میانگین، دو ساعت از زمان خود را صرف کار با گوشی تلفن همراهش میکند. البته در نگاهی واقع بینانه اغلب کاربران در این مدت، از تعدادی اپلیکیشن محدود که عمدتا شبکه های اجتماعی و پیام رسان هستند استفاده میکنند.  اما اگر از زاویه ای دیگر به رفتار آن ها بنگرید کاربران در طول روز ده‌ها بار قفل گوشی خود را می گشایند و صفحه اول حاوی  اپلیکیشن‌های متعدد گوشی خود را بالا و پایین می‌کنند! بنابراین حتی اگر مورد نیاز روزمره کاربران نباشید اما شانس دیده شدن مداوم توسط کاربران را از دست نداده اید. روزانه چندین بار دیده شدن توسط کاربران هدف موقعیتی خاص و منحصر به فرد است که کمتر روش تبلیغاتی میتواند آن را محیا سازد. حتی اگر اپلیکیشن شما در همان لحظه مورد استفاده کاربر قرار نگیرد و یا حتی فراموش کرده باشد که چرا اپلیکیشن را نصب کرده، مشاهده متعدد آیکون برند شما یک تصویر ذهنی از حضور فعال شما در ذهن او ایجاد می‌کند. در ادامه هرگاه نیاز به خدمات مشابه شما در او به وجود بیاید اولین انتخاب قطعا شما خواهید بود.

2. با اپلیکیشن یک کانال بازاریابی مستقیم با کاربران خود بسازید

امکانات متناسب یک اپلیکیشن ارتباط مستقیم شما با مخاطبینتان را به مقدار قابل توجهی افزایش میدهد. اپلیکیشن ها دارای دایره کاربری متعددی هستند. به عنوان مثال میتوانند ارائه دهنده خدماتی متنوع به کاربران همچون قیمت، رزرو، پیام رسانی، اخبار، اطلاعات عمومی، خرید و فروش کالاو ... باشند. مهم ترین مزیتی که یک اپلیکیشن در بازاریابی و افزایش فروش دارد این است که، مهم ترین اطلاعات، پیشنهادات ویژه و ... توسط یک ناتیفیکیشن ساده به کل کاربران اطلاع رسانی خواهد شد.

 

3- با اپلیکیشن ارزش گذاری مشتریان و مخاطبینتان را آغاز کنید

اپلیکیشن ها امکانات بسیاری دارند. تمامی این امکانات به گونه ای طراحی شده اند که کسب و کار بتواند ارتباطی صمیمانه و نزدیک با مخاطبین خود داشته باشد. هرچقدر یک کسب و کار خود را به مشتریانش نزدیک تر کند و بیشتر به آن ها توجه کند، مشتری بیشتر احساس ارزشمند بودن میکند. هرچقدر این حس در یک مشتری قوی تر باشد وفاداری اش نسبت به برند بیشتر میشود. با اپلیکیشن میتوانید آمار متناسبی با فعالیت کاربران و مخاطبین خود به دست آورید و خدمات و جوایز متعددی اهدا کنید .

4- با اپلیکیشن برند کسب و کار خود را مطرح کنید

اپلیکیشن ابزاری قدرتمند جهت برندسازی در دیجیتال مارکتینگ است. این نرم افزار کوچک موبایلی دارای یکی از بالاترین ضرایب تاثیرگذاری در ذهنیت مخاطب میباشد. برند شما هر روز توسط کاربران دیده و تکرار میشود. تداوم استفاده از اپلیکیشن موجب استفاده از دیگر محصولات و خدمات برند شما خواهد شد. این امر که در مارکتینگ "تکرار موثر" نام دارد سبب برندسازی قوی کسب و کار شما خواهد شد.

5- اپلیکیشن دسترسی به خدمات شما را افزایش خواهد داد

فرقی ندارد که ارائه دهنده چه خدماتی باشید. کسب و کار شما هرچه که باشد ، مهم این است که مخاطبین بتوانند در سریع ترین زمان ممکن و بسیار راحت با شما ارتباط برقرار کنند و اطلاعات و خدمات مورد نیازشان را دریافت کنند. حقیقتا چه چیزی به غیر از یک اپلیکیشن دارای چنین توانایی است؟

ساده، سریع ، راحت و در دسترس!

6- با اپلیکیشن تمایز خود از رقبا را نشان دهید.

دنیا سرشار از اپلیکیشن های متنوع است و افراد بیش از هر زمان دیگری به استفاده از اپلیکیشن گرایش دارند. کمتر کسی را میتوانید پیدا کنید که روزانه با اپلیکیشن سروکار نداشته باشد. با این حال این نیاز هنوز برای کسب و کارهای کوچک به خوبی شناخته نشده است. و این یعنی یک موقعیت عالی!

بله شما میتوانید با داشتن یک اپلیکیشن اختصاصی کسب و کارتان، خیلی سریع از بین رقبایتان قد بلند کنید و خود را نشان دهید. در جاده رقابت از رقبایتان راحت سبقت بگیرید و به عنوان کسب و کاری که خدماتی متمایز ارائه میدهد شناخته شوید.  تصور کنید هنگامی که به‌عنوان نخستین شرکت در بین رقبا اپلیکیشن خود را راه اندازی کنید، مشتریان هم از آینده نگری شما شگفت زده خواهند شد و همین مسئله بهترین تبلیغ برای برندسازی کسب و کار شما محسوب می‌ گردد.

 

مزایای اپلیکیشن ها از دیدگاه دیجیتال مارکتینگ

  • با اپلیکیشن برندسازی کنید

حضور دائمی اپلیکیشن کسب و کار شما بر روی موبایل مشتریان باعث ماندگاری برند شما در ذهن مخاطب و تاثیر گذاری و برندسازی می شود. اپلیکیشن ابزار مهم و تاثیرگذاری در دیجیتال مارکتینگ است. تبلیغات موبایلی که هر روز تکرار می شود باعث می شود مخاطب به حضور برند شما عادت کند و برای خرید سایر محصولاتتان هم مقاومت کمتری نشان دهد.

  • با مشتریان ارتباط مستقیم برقرار کنید.

در مقاله وفاداری مشتریان گفتیم که تداوم ارتباط مستقیم با مشتریان باعث افزایش وفاداری مشتری می گردد. با اپلیکیشن می توانید یک کانال ارتباطی مستقیم با مشتریان ایجاد کنید و نظرات و انتقادات و پیشنهادات آنها را به راحتی دریافت کنید. همچنین اطلاع رسانی در مورد اخبار، رویدادهای مهم، تخفیف ها ، کمپین ها به سادگی از طریق نوتیفیکیشن انجام می شود.

15راه افزایش وفاداری مشتریان

  • با اپلیکیشن شانس دیده شدن خود را بالا ببرید.

تا به حال دقت کرده اید که روزانه چند بار قفل گوشی خود را باز می کنید و پیام ها و نوتیفیکیشن های خود را چک می کنید. چندین بار دیده شدن در روز با صرف کمترین هزینه رویای هر دیجیتال مارکتری است. با ساخت اپلیکیشن کسب و کارتان شانس دیده شدن مداوم توسط مشتری را به دست آورید. هرچند اکثر کاربران بیشتر از اپلیکیشن های شبکه های اجتماعی استفاده می کنند و ممکن است بیشتر برنامه هایی که روی گوشی خود نصب کرده اند را به کلی فراموش کنند اما این حضور دائمی روی صفحه موبایل و دیده شدن مداوم توسط کاربر باعث شکل گیری یک تصویری ذهنی از برند شما می شود و مشتریان آیکن اپلیکیشن را به خاطر می سپارند.

با ساخت اپلیکیشن کسب و کارتان شانس دیده شدن مداوم توسط مشتری را به دست آورید

  • با اپلیکیشن نیازهای مشتریان را رصد کنید.

استفاده آسان تر از اپلیکیشن باعث می شود که مشتریان ارتباط بیشتری با آن برقرار کنند و رصد فعالیت های مخاطبین ساده تر انجام میگیرد در نتیجه نیازها و انگیزه های مشتریان بیشتر قابل شناسایی است. وقتی با توجه به خواست مشتریان امکانات جدید به اپلیکیشن اضافه می کنید به مشتری احساس ارزشمندی می دهید و ارتقای اپلیکیشن باعث افزایش وفاداری مشتریان می شود.

  • با اپلیکیشن از رقبا فاصله بگیرید.

فرض کنید بین رقبایتان اولین شرکتی هستید که برای کسب و کار خود اپلیکیشن طراحی می کنید. این مساله تبلیغات بسیار خوبی برای شما خواهد بود و آینده نگری شما را به مشتری نشان می دهد و شما را در بین رقباتان متمایز خواهدکرد.همچنین مشتریان ساده تر و راحت تر به خدمات شما دسترسی خواهند داشت و ساده تر با شما ارتباط برقرار می کنند.شما می توانید با طراحی اپلیکشن اختصاصی در حوزه کاری خود محصولات و خدماتتان را برای کاربران به اشتراک گذاشته ،بطوریکه همیشه این سرویس ها در دسترس کاربران شما باشد.

در ادمه مقاله همراه ما باشید تا تعدادی از پر دانلود ترین اپلیکیشن های ایرانی را به شما معرفی کنیم. این اپلیکیشن ها با بیش از یک میلیون بار دانلود در راس لیست اپلیکیشن های برتر ایرانی قرار دارند.

  • اپلیکیشن اسنپ

اسنپ سامانه درخواست تاکسی آنلاین است

اسنپ سامانه درخواست تاکسی آنلاین است که برای سیستم عامل اندروید و ios طراحی شده است . از طریق این اپلیکیشن مسافر درخواست تاکسی خود را ثبت کرده و مبدا و مقصد را مشخص می کند، پس از اینکه راننده درخواست را قبول کرد به ساده ترین صورت فرآیند سفر و پرداخت هزینه تکمیل می شود. محیط این اپلیکیشن بسیار ساده و کاربر پسند است و از آنجایی که یک نیاز روزمره را برطرف می کند محبوبیت بسیار زیادی دارد.


  • اپلیکیشن دیجی کالا

این برنامه اپلیکیشن فروشگاه اینترنتی دیجی کالا است که امکان خرید و فروش هرگونه محصول از طریق گوشی تلفن همراه را فراهم می سازد. محبوبیت سایت دیجی کالا و نقدهای بسیار کامل در مورد محصولات باعث شده که اقبلا به این اپلیکیشن هم بسیار زیاد باشد. اپلیکیشن دیجی کالا همگام با سایت ان به روز رسانی میشود و مشتریان می توانند تقریبا تمام خدمات مورد استفاده در سایت را روی صفحه گوشی خود هم داشته باشند.

  • اپلیکیشن دیوار

اپلیکیشن دیوار یکی از پر دانلود ترین اپلیکیشن ایرانی به شمار می رود و به عنوان اولین اپلیکیشن انتشار اگهی خرید و فروش اجناس دست دوم با فاصله زیادی از رقبا توانسته به محبوبیت بسیار بالایی دست پیدا کند. دیوار در شرایطی وارد بازار شد که رقیبی نداشت و توانست کاملا خود را به مخاطب بشناساند. این اپلیکیشن کتگوری های زیادی برای فروش اجناس دارد و مخاطبین ارتباط خوبی با آن برقرار کرده اند

  • اپلیکیشن آپ

اپلیکیشن آپ جز محبوب ترین و معروف ترین  اپلکیشن های مالی است

این برنامه جز محبوب ترین و معروف ترین  اپلکیشن های مالی است که باعث راحتی در پرداخت اینترنتی شده است. با اپلیکیشن آپ به آسانی می توانید شارژ بخرید، قبوض خدماتی، قبض موبایل و قبض جریمه پرداخت کنید، کارت به کارت کنید، بلیت قطار و هواپیما بخرید، بیمه شخص ثالث خود را تمدید کنید، بسته اینترنتی بخرید و در کلوپ آپ با شرکت در جشنواره‌ ها و مسابقات آپ برنده جوایز ارزنده شوید.  برنامه آسان پرداخت یا همان اپلیکیشن آپ امکان استعلام موجودی از بانک را هم فراهم نموده است.

  • اپلیکیشن آپارات

این اپلیکیشن رایگان توسط سایت رسمی آپارات در بازار عرضه شده است که در واقع جایگزین یوتیوپ در ایران است. این برنامه برای اشتراک گذاری و مشاهده ویدیوهای اشتراکیاست و تاکنون بیش از ۳میلیون بار دانلود شده است

  • اپلیکیشن ایرانسل من

این اپلیکیشن با بیش از 9 میلیون نصب فعال جز اپلیکیشن های محبوب خدمات موبایلی محسوب می شود. از این برنامه می توانید برای خرید و تمدید بسته اینترنتی، افزایش اعتبار و سایر خدمات مربوط به مشترکین ایرانسل استفاده کنید.

حالا که با اپلیکیشن های محبوب ایرانی آشنا شدید بد نیست نگاهی هم به پردانلود ترین اپلیکیشن های دنیا داشته باشم. اپلیکیشن هایی که در ادامه معرفی می شوند، جز بهترین اپلیکیشن های 2019 هستند.

تعریف استارت آپ(startup)چیست؟

نمونه 18 شرکت نوپا ایرانی

7اپلیکیشن برتر 2019

  • اپلیکیشنWeather

اپلیکیشن پیش بینی وضعیت آب و هوا که به همراه مشاهده توئیت‌های دیگران درباره وضعیت آب و هوای منطقه شما طراحی شده است.این برنامه به شکل زیبا و منحصر به فردی اوضاع آب و هوا را نشان می‌دهد.به گفته سازنده اطلاعات این برنامه هر دقیقه به روز می‌شوند. همچنین دارای نقشه های متحرک و رادار است.قابلیت جالب دیگر این نرم افزار، هشدار برای روز‌هایی است که هوا مطابق میل شما نیست! این برنامه به عنوان محبوب ترین اپلیکیشن نمایش آب و هوا در پلی استور معرفی شده است.

  • اپلیکیشنBouncer

برنامه Bouncerیک ابزار بسیار جذاب است که با استفاده از آن می توانید به برنامه ها دسترسی های موقتی بدهید. در نسخه های اندروید شش به بعد سیستم عامل دسترسی های محدودی را به برنامه ها اعطا می کند تا بتواند امنیت گوشی شما را تضمین کند. اما این شما هستید که می توانید به برنامه ها مجوز دسترسی به بخش های مختلف گوشی مانند دوربین و مخاطبین را بدهید. گاهی اوقات در هنگام استفاده از برنامه ای مجبور به دادن دسترسی می شوید اما نمی خواهید این دسترسی همیشگی باشد و تداوم پیدا کند. با استفاده از این برنامه این امر امکان پذیر خواهد بود. بدین صورت که با مشخص کردن دسترسی های هر برنامه بعد از دادن دسترسی موقتی به آن برنامه مجددا دسترسی ها را از برنامه می گیرد.

Bouncer یک ابزار بسیار جذاب است برای مجوز دسترسی موقت به برنامه ها

  • اپلیکیشنGoogle Drive

Google Drive به فارسی گوگل درایو یکی دیگر از بهترین خدمات کمپانی گوگل، یک سرویس ابری تحت وب برای عموم افراد جهان است که امکان نگهداری، اجرا و همگام سازی فایل های شما با دیگر کاربران جهان را در اختیارتان قرار می دهد! این سرویس قدرتمند که از افزوده های گوگل داک می باشد به کاربران این امکان را می دهد که به راحتی انواع فایل های مختلف را در یک فضای ابری بسیار امن ذخیره نمایند و در صورت مایل بودن آن ها را با دیگر کاربران به اشتراک بگذارند. با نصب اپلیکیشن رسمی Google Drive برروی تبلت و یا گوشی اندرویدی تان قادرید در محیطی ساده، زیبا و بدون تبلیغات حساب کاربردی گوگل درایو خود را مدیریت کرده و در محیطی جالب تر نسبت به سایت، کارهای مختلف مدیریتی تان را انجام دهید!

  • اپلیکیشنWaze

این برنامه یکی از محبوب ترین برنامه های جهت یابی و مکان یابی هوشمند اندروید و از پر دانلود ترین اپلیکیشن دنیا است.  Waze بزرگترین جهت یاب مبتنی بر جمعیت جهانی می باشد که دارای بیشترین استفاده در میان کاربران اسمارت فون ها است. کاربران با نصب این برنامه می توانند موقعیت مکانی خود را به اشتراک بگذارند و لحظه به لحظه از وضعیت ترافیک منطقه مورد نظر باخبر شوند.

Waze بزرگترین جهت یاب مبتنی بر جمعیت جهانی می باشد


  • اپلیکیشنGoogle Assistant

برنامه دستیار گوگل که در سیستم عامل اندروید 5 به بالا و حتی ios 9 در دسترس است.شما می توانید با دستورات صوتی از دستیار گوگل در مورد وضعیت آب و هوایی، فیلم های مشهور، بازیگران مطرح و غیره سوال کنید و بدون تایپ کردن با این برنامه ارتباط برقرار کنید.

  • اپلیکیشنGoogle Play Music

این اپلیکیشن پخش‌کننده موسیقی آندروید امکان دسترسی سریع به فولدرهای موسیقی شما را فراهم می آورد.از امکانات دیگر این برنامه می توان به امکان جستجو سریع، ذخیره آهنگ از روی PC و ایجاد یک کتابخانه شخصی موسیقی اشاره نمود. جالب است بدانید که موزیک پلیر گوگل تا به این لحظه در مارکت گوگل بیش از یک میلیارد بار دانلود شده است.

  • اپلیکیشنLassPass Password Manager

اپلیکیشن مدیریت پسورد LassPass برای ذخیره کاربران اینترنتی بکار می رود. با استفاده از این اپلیکیشن هر پسوردی را یکبار وارد می کنید و این برنامه ان را در سرور خود ذخیره می کند و در مراجعه های بعدیبه سایت های مورد نظر، بخش های مربوط به نام کاربری و کلمه عبور را به صورت خود کار برای شما پر میکند.

اپلیکیشن مدیریت پسورد LassPass برای ذخیره کاربران اینترنتی بکار می رود

همانطور که مشاهده کردید اپلیکیشن ها تمام حوزه های زندگی را تحت پوشش قرار می دهند و تمام نیاز های افراد را برطرف می کنند. از اپلیکیشن های مالی نظیر اپلیکیشن پات IOS  برای پرداخت امن گرفته تا اپلیکیشن های به اشتراک گذاری فیلم نظیر یوتیوب و یا اپلیکیشن تغییر چهره نظیر Snappchat.

 

ثیرات اپلیکیشن های موبایل بر زندگی اجتماعی

تاثیر آموزش

تنها چیزی که به شما اعتماد به نفس و قدرت می بخشد دانش است! ما یک جادوی الکترونیک شگفت انگیز در جیب داریم. بله، برنامه های کاربردی تلفن همراه امروز می توانند به راحتی با دانستن روند و جستجوی آن به ما در مورد منافع ما کمک کنند. یادگیری از طریق برنامه های موبایل نامحدود است.

تاثیر بر رسانه های اجتماعی

برنامه های کاربردی رسانه های اجتماعی کاربردی هستند. اول و مهمتر از همه، مردم برنامه های کاربردی رسانه های اجتماعی را به عنوان مورد علاقه انتخاب می کنند چون به ما کمک می کند تا با عزیزانمان ارتباط برقرار کنیم. برنامه های رسانه های اجتماعی واقعا وضعیت روابط را تغییر دادند. ما نمی توانیم هر روز تماس بگیریم اما بله می توانیم با اقواممان عملا با برنامه های تلفن، همراه باشیم. همچنین می توانید اخبار مربوط به امور فعلی، فعالیت های دیگران را دریافت کنید. بله، ما می توانیم تجربه مان را نیز به اشتراک بگذاریم.

تاثیر سرگرمی

ابزارهای موبایل دسترسی ما را به صداهای مورد علاقه مان، ضبط و سرگرمی در هر نقطه و هر کجا که نیاز داریم در اختیار ما قرار داده است. ما میتوانیم با برنامه های کاربردی موبایل در هر زمانی خود را سرگرم کرده و از آنها استفاده کنیم.

تاثیر در ناوبری

اگر راهی را برای رسیدن به مقصد ندارید میتوانید با برنامه های ناوبری مسیر خود را پیدا کرده همچنین از ترافیک و وضع راه آن مطلع شوید. این ناوبری با تصاویر ماهواره ای و دیجیتال است و کار کاربران را آسان ساخته است.

تاثیر امنیت

دیجیتالی شدن کارها و خدمات افزایش خطر هک شدن را به همراه دارد. مردم را وحشت ندهید، برنامه های کاربردی تلفن همراه وجود دارد که از این مراقبت می کنند.. برنامه های کاربردی از تجاوز غیرقانونی به نرم افزارهای جاسوسی جلوگیری می کنند که قصد دارند اطلاعات را با استفاده از رمزگذاری مناسب اطلاعات انجام دهند. بعضی از برنامه ها همچنین کاربران را قادر می سازد تا با استفاده از دوربین یا صوتی از راه دور تلفن های خود را ایمن نگه دارند.

 

مزایای استفاده از اپلیکیشن بر کسب و کار

 

معرفی و حضوری پررنگ

همانطور که گفتیم اولین و مهم ترین مزیت استفاده از اپلیکیشنها معرفی خود به دیگران است. همچنین برای شما امکانی برقرار می شود تا مشتریانتان هر روز با نگاهی به گوشی خود محصولات جدید شما را ببینند و از تخفیف های شما با خبر شوند. همچنین اپ ها به شما کمک میکنند تا به یک برند تبدیل شوید و افراد دوست دارند از اپ شما و از شما خرید کنند.

ایجاد رابطه و وفادارای

با استفاده از اپلیکیشنها شما هر لحظه می توانید با مشتریان خود در ارتباط باشید. در این میان اگر از پشتیبانی خوبی نیز برخوردار باشید، می توانید مشتریانی وفادار پیدا کنید که اهمیت و ارزش بسیار بالایی دارد.

دسترسی ۲۴ ساعته

در دنیای شلوغ امروز یکی از مواردی که همه افراد به دنبال آن هستند، دسترسی آسان و تمام وقت است. فکر کنید شما میخواهید خرید هفتگی و روزانه خانه خود را انجام دهید، اما هر روز سر کار هستید و هنگام برگشت نیز خسته هستید. بعد از استراحتی کوتاه دیگر زمانی برای خرید ندارید. چه میکنید؟

شما به دنبال جا و یا ابزاری میگردید تا بتوانید در هر ساعت از شبانه روز خرید خود را انجام دهید. حال فکر کنید این امکان برای شما فراهم شده است که از طریق موبایل خود بدون جابجایی و اتلاف وقت خرید کنید. حس شما چیست؟ آیا عاشق استفاده کردن از این اپلیکیشن نمیشوید

سبقت از رقبا

با طراحی یک اپلیکیشن و ایجاد فضایی راحت و دوستانه برای مشتریان خود، شما میتوانید از رقیبان خود پیشی بگیرید و با یک اقدام متمایز مشتریان خود را افزایش دهید و به کسب و کار خود رونق ببخشید.

ساخت اپلیکیشن موفق

در هنگام ساخت اپلیکیشن موبایل، اپلیکیشن باید برای هر دو سیستم عامل اندروید و ios طراحی و ساخته شود. طراحی اپلیکیشن اندروید وios با استفاده از کد نویسی و زبان مشترک رابط کاربری انجام میشود. در طراحی اپلیکیشن اطلاع از علایق مشتری هدف، کارکرد آسان و دوستانه بودن محیط اهمیت بالایی دارد. زیرا اگر شما اپلیکیشنی را طراحی و تولید کنید که ظاهری زیبا و کارکردی راحت نداشته باشد موفق نخواهید بود.

بنابراین علاوه بر علم، شناخت و تجربه نیز در طراحی و تولید اپلیکیشنها اهمیت بالایی دارد. ایران تبلیغ با کادری حرفه ای و تجربه ای فراوان و با شناخت قوانین دیزاین گوگل و علایق کاربران، میتواند اپلیکیشنی مناسب برای کسب و کار شما تولید کند و تضمینی برای موفقیت شما در بازار هدفتان و افزایش سودآوری شما باشد.

اگر به دنبال طراحی و ساخت اپلیکیشن هستید، میتوانید به صفحه ساخت اپلیکیشن ایران تبلیغ مراجعه کنید. در ایران تبلیغ تمامی مطالب به روز میشوند و میتوانید از آخرین تغییرات با خبر شوید. همچنین در این صفحه می توانید درخواست طراحی اپلیکیشن خود را ثبت کنید.

 

 

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.