بهترین و جدید ترین اپلیکشن های اصلاح و تنظیم خواب

ساخت اپلیکیشن موبایل برای اندروید و آی او اس

بهترین و جدید ترین اپلیکشن های اصلاح و تنظیم خواب

۵۶۷ بازديد





بررسی خواب با استفاده از ساعت های اپل (Apple Watch) روشی بسیار مناسب برای بدست آوردن درکی جدید از عادت های خواب شماست. ظاهرا شرکت اپل، سعی می کند تا ویژگی های جدیدی برای ساعت های اپل ایجاد کند که شما بتوانید با استفاده از آن ها از عادت های خواب خودتان آگاه تر شوید. البته ظاهرا این ویژگی های هنوز کار نمی کنند ولی در آینده نزدیک بکار خواهند آمد. البته قبل از آن، تعداد زیادی از اپلیکیشن ها مرتبط با خواب به اپ استور (App Store) آمده اند.

درباره طول عمر باتری چطور؟

قبل از این که بخواهید با استفاده از ساعت های اپل، عادت های خواب خودتان را مورد بررسی قرار دهید، نیاز دارید تا برنامه ای بریزی که چه زمانی ساعتتان را شارژ خواهید کرد. دو حالت دارد: زمان خواب و زمان بیداری. ممکن است شما دوست داشته باشید این کار را قبل از رفتن به رفت خواب انجام دهید و یا ممکن است دوست داشته باشید به هنگام بیداری این کار را بکنید. این بستگی به خودتان دارد.


مهم نیست که چه زمانی را برای شارژ کردن باتری ساعت اپل انتخاب می کنید. مهم این است که این کار حتما باید انجام شود. بهتر است که شما برای شارژ کردن زمان باتری یک برنامه مشخص داشته باشید. شارژ کردن ساعت اپل از آن چیزی که شما فکر می کنید آسان تر است!
اکنون که عادت های شارژ کردن ساعت اپل را پیدا کردید، زمان آن رسیده است که یک اپلیکیشن بررسی خواب را انتخاب کنید.
در زیر شما را با تعدادی از این اپلیکیشن ها آشنا می کنیم:

1.اپلیکیشن AutoSleep:

این اپلیکیشن به احتمال زیاد، معروف ترین اپلیکیشن برای بررسی خواب است که برای ساعت های اپل در App Store موجود می باشد. علت معروفیت این اپلیکیشن یک چیز است و آن هم این است که این اپلیکیشن می تواند داده های بسیار عمیق شامل داده های با جزئیات بررسی خواب شما، کیفیت خواب شما، میزان ضربان قلب شما در زمان خواب، میزان عمیق بودن خواب شما و اطلاعات بسیار بیشتری را در اختیارتان بگذارد.


اپلیکیشن AutoSleep از یک سیستم از حلقه ها استفاده می کند که به شما کمک می کند که این آمارها و اطلاعات کلیدی را اندازه گیری کنید. بخش اصلی این اپلیکیشن نشان دهنده دورها (حلقه های) خواب شما، کیفیت خواب، میزان عمیق بودن خواب و bpm است. این اپلیکیشن همچنین این امکان را برای شما فراهم می کند که بتوانید به آسانی به تمام داده های اندازه گیری شده دسترسی داشته باشید و بتوانید به آسانی نگاهی اجمالی به این داده ها بیندازید. همچنین در این اپلیکیشن یک بخشی به نام بخش "آمادگی" وجود دارد که مشخص می کند که شما برای خوابیدن تا چه اندازه آماده هستید. این کار بر اساس میزان خواب شما در شب گذشته انجام می شود.


2.اپلیکیشن Pillow:

این اپلیکیشن دارای ویژگی هایی مانند تشخیص اتوماتیک خواب و تحلیل ضربان قلب می باشد. یکی از کلیدی ترین کاربردهای این اپلیکیشن این است که این اپلیکیشن توانایی ضبط اتفاقات صوتی را در طول شب دارد. این به این معنی است که این اپلیکیشن می تواند صداهایی را مانند صداهای خرناس کشیدن، خر و پف کردن و یا حرف زدن در خواب را ضبط کند ولی نکته اینجاست که این کار در مد دستی انجام می پذیرد.


همچنین با استفاده از این اپلیکیشن، امکان بررسی کردن روند های خواب با جزئیات دقیق در طول زمان وجود دارد و همچنین امکان توصیه های شخصی و غیره نیز وجود دارند.

3.اپلیکیشن NapBot:

این اپلیکیشن نسبت به اپلیکیشن های دیگر در این رابطه، اپلیکیشن جدیدی است و به سرعت در حال تبدیل شدن به یکی از قدرتمندترین گزینه ها برای این کار می شود. اپلیکیشن NapBot از یادگیری ماشینی برای اعمال بررسی اتوماتیک خواب استفاده می کند و به شما این اجازه را می دهد که جزئیاتی را درباره فازها، روندها و... مشاهده کنید.
اپلیکیشن NapBot میزان زیادی از داده ها را در نمایه ای در اختیار می گذارد که می توان به صورت آسان این داده ها را مورد بررسی قرار داد. همچنین یک تب به نام تب "تقویم" در این اپلیکیشن وجود دارد که به شما اجازه می دهد که نگاه با جزئیاتی را به خوابتان با استفاده از داده های روزانه داشته باشید و شما همچنین می توانید یک روز خاص را انتخاب کنید تا اطلاعات با جزئیات بیشتری را درباره این روز بدست آورید.


این اپلیکیشن همچنین اولین ساعت اپل خودش را که از آیفون کاملا مستقل می باشد، ارایه کرده است. البته این ساعت اپل تنها به شما این اجازه را می دهد که میزان خواب روز قبل را ببینید، ولی خوشبختانه در آینده ویژگی های بیشتری به آن اضافه خواهند شد.
اپلیکیشن NapBot امروزه یکی از جدیدترین اپلیکیشن ها برای بررسی خواب است ولی به سرعت در حال تبدیل به قدرتمندترینشان می شود.

4.اپلیکیشن Sleep++:

اپلیکیشن Sleep++ یکی دیگر از اپلیکیشن های معروف برای بررسی خواب برای ساعت های اپل است که دارای ویژگی هایی مانند تشخیص اتوماتیک خواب بودن، آرلارم هایی برای زمان خواب و غیره می باشد. در اپلیکیشن Sleep++، در بخش اصلی اپلیکیشن شما می توانید نگاهی عمیق و جامع به عادت های خوابتان در چند روز اخیر داشته باشید.


این اپلیکیشن نیز مانند اپلیکیشن های رقیبش در این زمینه می تواند داده هایی را درباره روند خواب، سیکل های خواب، فازهای خواب و غیره به شما بدهد. شما همچنین می توانید یک نمودار زمانی از کیفیت خوابتان داشته باشید. شما می توانید بفهمید که در طول شب گذشته در چه دوره ای خواب آرامی داشته اید، در چه دوره ای خواب آرامی نداشته اید، و در چه دوره ای اصلا خواب نبوده اید.

اپلیکیشن های دیگر:

در صورتی که هیچ کدام از موارد بالا مورد توجه شما واقع نشد، اپلیکیشن Sleep Watch یک انتخاب دیگر است که در اپ استور شما قابل دسترسی می باشد.

از چه چیزی استفاده کنم؟

با وجود تمام این اپلیکیشن ها، اپلیکیشن AutoSleep به نظر از همه آن ها قدرتمندتر می رسد. این اپلیکیشن درباره وضعیت خواب شما داده های زیادی را در اختیار شما می گذارد. در درجه بعدی، اپلیکیشن NapBot بهترین گزینه می باشد.


وب عالی داری موفق باشید

پاسخ مدير:
سه شنبه ۱۵ بهمن ۹۸, ۱۳:۳۰

نهایت لطف شماستembarassed

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.