ساعت های اپل سری جدید چه ویژگی هایی خواهند داشت؟

ساخت اپلیکیشن موبایل برای اندروید و آی او اس

ساعت های اپل سری جدید چه ویژگی هایی خواهند داشت؟

۴۴۲ بازديد
 



ساعت های اپل سری جدید چه ویژگی هایی خواهند داشت؟


کمپانی اپل از سال 2015 تا کنون هر ساله یک نوع ساعت اپل (Apple Watch) جدید ارایه می کند و به احتمال زیاد سال 2020 هم با سال های دیگر متفاوت نخواهد بود و احتمالا در این سال هم این اتفاق می افتد.

با این که در سال گذشته، ویژگی هایی مانند همیشه روشن بودن و قطب نماهای مخصوص به این ساعت اضافه شدند، ولی انتظار می رود که بزرگترین به روز رسانی برای این ساعت ها در سال 2020 ارایه شود که این ساعت ها به گونه ای می شوند که دارای ویژگی اصلی "بررسی خواب" خواهند بود.

یکی از مهم ترین ویژگی هایی که این ساعت می تواند داشته باشد، همین ویژگی "بررسی خواب" است که رقبای تولید کننده این نوع ساعت های هوشمند، یعنی کمپانی هایی مانند Fitbit و یا Samsung از این ویژگی استفاده می کنند. در سه ماهه سوم سال 2019، کمپانی اپل 47.9 درصد از بازار ساعت های هوشمند را به خودش اختصاص داده بود در حالی که سهم Samsung 13.4 و سهم Fitbit 11.3 درصد بود.

در این پست قصد داریم تا آن چه را که انتظار داریم از ساعت های هوشمند اپل در سال 2020 ببینیم، ارایه می کنیم:

  • به احتمال زیاد، کمپانی اپل ساعت های هوشمند سری بعدی خودش را "ساعت های اپل سری 6" خواهد نامید.
در صورتی که اپل با استفاده از برندینگی که از سال 2016 مورد استفاده قرار داده است، کار کند، به احتمال زیاد ساعت های هوشمند سری بعدی را به عنوان ساعت های "Apple Watch Series 6" خواهیم شناخت.



  • ساعت های اپل به احتمال زیاد در سپتامبر وارد بازار می شوند
اپل چند سال است که در ماه سپتامبر همزمان با iPhone های جدیدش، ساعت های هوشمندش را وارد بازار می کند. بنابراین به احتمال زیاد این کمپانی می خواهد همان روندی را که در سال های قبلی انجام داده است امسال هم انجام دهد. در سال های قبلی اپل در طول پاییز گوشی های هوشمند را روانه بازار کرده است و معمولا حدودا 10 روز بعد ساعت ها را به بازار معرفی می کند.



  • این ساعت های هوشمند سری جدید به احتمال زیاد خواهند توانست خواب شما را بررسی کنند
انتظار می رود که اپل سیستم بررسی خواب را به ساعت های خودش در سال 2020 اضافه کند. گفته می شود که این کمپانی از اوایل سال 2019 این ویژگی را بر روی ساعت های خودش امتحان کرده است و قرار است اپل این کار را برای ساعت های هوشمندش در سال 2020 انجام دهد. این یکی از مهم ترین و متمایز ترین ویژگی هایی است که ساعت های هوشمند اپل سری جدید خواهند داشت. این ساعت ها خواهند توانست تا کیفیت خواب، عمق خواب، ضربان قلب در هنگام خواب، میزان تنفس در هنگام خواب و مواردی از این قبیل را بررسی کنند. بنابراین کاربران با استفاده از این ساعت های هوشمند اپل قادر خواهند بود وضعیت خوابشان را به شکل بسیار دقیق و با جزئیاتی مورد پیش بینی قرار دهند.
البته معلوم نیست که آیا قرار است که ویژگی بررسی خواب قرار است در یک مدل کاملا جدید از ساعت های هوشمند اپل روانه بازار شود و یا این که به عنوان یک آپدیتی بر روی یکی از ورژن های قدیمی تر از ساعت های هوشمند نصب شود.


  • احتمال دارد که پردازنده این ساعت های جدید اپل عملکرد سریع تری داشته باشند
اپل معمولا در هرکدام از مدل هایی که هر سال برای اپل معرفی می کند، پردازنده های جدیدی را هم معرفی می کند. این کار در تمام سال های قبلی انجام گرفته است. البته اگر بخواهیم ساعت های اپلی را که امسال به بازار آمده اند با ساعت هایی که سال گذشته به بازار آمده اند را مقایسه کنیم، از نظر سرعت پردازنده این ساعت ها، تفاوت زیادی وجود ندارد. اپل گفته است که قرار است که در ساعت های جدید خودش، سرعت پردازنده ها را بیشتر از گذشته کند.
مینگ چی کو (Ming-Chi Kuo)، یک تحلیل گر بین المللی امنیتی، که به دلیل پیش بینی های دقیقی که از آینده فرآورده های اپل می کند شناخته شده است، نیز گفته است که نسل بعدی ساعت های اپل عملکرد سریعتری داشته باشند. همچنین گزارش شده است که سرعت انتقال اطلاعات بی سیم در اپل نیز در این ساعت های جدید بیشتر شود و عملکرد Wi-Fi و سلولی این ساعت های اپل افزایش پیدا کند.



  • به احتمال زیاد، سری جدید ساعت های اپل، نسبت به آب مقاومت بیشتری خواهند داشت
شما می توانیم با ساعت های هوشمند اپل سری 2 به بعد به شنا بروید ولی به احتمال زیاد، سری بعدی این ساعت ها نسبت به سری کنونی آن ها مقاومت بیشتری نسبت به آب خواهند داشت. البته درباره این که این سری ها تا چه میزان نسبت به سری قبلی انعطاف پذیری خواهند داشت، جزئیات زیادی مطرح نشده است ولی چیزی که مسلم است این است که به احتمال زیاد ساعت های سری بعدی این انعطاف پذیری را خواهند داشت.



  • ساعت های هوشمند اپل سری 6 با جدیدترین نرم افزارها از اپل هم کار خواهند کرد
ساعت های جدید هوشمند اپل معمولا همیشه با آخرین نرم افزارهایی که اپل تولید می کند تطبیق دارند. و احتمال کمی وجود دارد که ساعت های هوشمند اپل که در سال 2020 وارد بازار می شوند از این قایده مستثنی باشند. این کمپانی معمولا سعی می کند که در ماه ژوئن درباره سیستم عملیاتی ساعت هوشمند جدیدش اطلاعاتی را ارایه کند و بنابراین ما می توانیم انتظار داشته باشیم که از بسیاری از ویژگی هایی که این ساعت های هوشمند خواهند داشت، در تابستان امسال باخبر شویم.
سال گذشته، اپل ویژگی هایی جدید مانند توانایی برای اندازه گیری میزان فعالیت های فرد در زمان و ویژگی های دیگر مرتبط با سلامتی انسان را به این ساعت اضافه کرده بود. همچنین این امکان وجود دارد که اپلیکیشن مربوط به ساعت اپل را از خود ساعت اپل دانلود کنیم که این کار خیلی راحت تر از این است که مجبور شویم که از گوشی های همراه این کار را انجام دهیم.


تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.